reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Bujna

Róbert Bujna

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Z času na čas ma niečo napadne a tak o tom napíšem. Stretávam sa denne s rôznymi ľudmi, od nemajetných až po boháčov, od detí až po starcov, prostých aj vzdelaných... Všetkých rád počúvam a od každého sa snažím niečo naučiť, v niečom sa poučiť a niečo si od každého zapamätať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Dobrí ľudia ešte žijú

Róbert Bujna

Dobrí ľudia ešte žijú

Denne nás zaplavujú katastrofické informácie a správy. Ale chceme stále počúvať iba to zlé? Predsa okolo nás je aj veľa dobrého, aj keď sa nám možno zdá, že to zlo ide akosi rýchlejšie.

  • 11. júl 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 020x
  • 2
Časy sa menia, show pokračuje

Róbert Bujna

Časy sa menia, show pokračuje

Vybral som sa na hokej. Na starý (nový) Slovan, ktorému nikto nikdy nepovedal inak ako „zimák“. Štadión na ktorom sme nadšene oslavovali titul majstra Československa, ale aj slzili nad vypadnutím do druhej ligy.

  • 3. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 1
Aj hlad ma prešiel

Róbert Bujna

Aj hlad ma prešiel

Je to už pár rokov, keď som sa na ceste do roboty, zastavil v malom stánku pri železničnej stanici, kde som si niekoľkými slovami objednal dva krát Hot–dog, zaplatil som šesť korún a mohol som pokračovať v ceste a pritom jesť.

  • 31. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 443x
  • 61
Skončí nový zákon o odpadoch sám ako odpad?

Róbert Bujna

Skončí nový zákon o odpadoch sám ako odpad?

Asi je zbytočné hovoriť o tom, že odpadu je stále viac. Čo môžeme očakávať od nového zákona o odpadoch?

  • 30. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 782x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu